APRENDIENDO A VIVIR

SOMOS LO QUE COMEMOS Y LO QUE PENSAMOS: Nuestra salud mental depende en buena medida de nuestro sistema de creencias y de nuestra alimentación.
Este blog quiere ser un punto de encuentro para las personas que buscan una explicación, para los que no comprenden; aquellos y aquellas que buscan con una actitud libre y abierta respuestas...
...quiere ser una herramienta a favor de la tolerancia, la justicia y la libertad...
...un instrumento para tomar el control...
...una ayuda para conocerse mejor, comprender la existencia humana, nuestras necesidades y apegos...
...en definitiva una herramienta para llenar nuestro vacio interior y recuperar la confianza...

domingo, 11 de noviembre de 2012

SETE PRINCIPIOS FUNDAMENTAIS PARA A VIDA

A fonte de toda creación é a esencia do Ser absoluto (...) A potencialidade da conciencia aspira a expresarse desde o non manifestado. Cando tomamos conciencia do Ser, atopamos o noso eu verdadeiro e nos alienamos co poder do universo.

Principio da Potencialidade da conciencia

"En el principio
No había ni existencia ni no existencia;
Todo este mundo era energía no manifiesta...
El Uno alentaba sin aliento, por Su propio poder;
No había nada más..."
(Himno de la Creación del Rig Veda)

Para levar a cabo este principio é preciso comprometerse a dar os seguintes pasos:

1. Adicarei algún tempo cada día a gardar silencio, simplemente ser. Practicarei a reflexión silenciosa polo menos unha vez ao día, aproximadamente trinta minutos pola noite antes de acostarme.

2. Adicareille algún tempo cada día a estar en contacto coa naturaleza e a presenciar en silencio a intelixencia que se pecha en todas as cousas vivas. Sentareime de vez en cando, en silencio, a contemplar unha posta de sol, o sonido do mar, un río, etc., ou simplemente ulir o arrecendo da herba do campo, dunha flor, dunha árbore...No silencio disfrutarei do latexar da vida e da creatividade sen límites.

3. Tentarei absterme de facer xuizos de valor gratuitos. Comenzarei a xornada coa afirmación seguinte: "Hoxe no xulgarei a ninguén nin nada do que suceda"; e ao longo do día tentarei recordalo.

Principio de entrega

"Esta frágil vasija la vacías una y otra vez y la vuelves a llenar constantemente de vida nueva. Esta pequeña flauta de caña la has llevado por valles y montañas y has soplado en ella melodías eternamente nuevas (...) Recojo tus dones infinitos con mis manos, tan pequeñas. Pasan los siglos y tú sigues vertiendo, y todavía hay sitio para más.
(Rabindranath Tagore, Gitanjali)

Comprometereime a dar os seguintes pasos:

1. Vaia onde vaia, tentarei ser agradable, educado e cortés coas persoas que me relacione. Tentarei poñer en marcha un proceso de circulación da ledicia,  controlando a miña resposta e percurando que sexa siempre a más axeitada sen temor ao erro, se así fose, rectificarei e continuarei o meu camiño.

2. Recibirei con agrado o que a vida me ofreza e afrontareino con serenidade. A luz do sol, a chuvia, o vento, a saraiba...

3. Darei sen esperar recibir. Ocupareime de entregar e recibir interés, aprecio, amor...

Principio da causalidade

"...lo que sembramos es lo que cosechamos.
        Y cuando optamos por realizar actos
    que llevan la felicidad y el éxito a los demás,
el fruto de nuestro karma es la felicidad y el éxito."

"El karma es la afirmación eterna de la libertad humana (...)
Nuestros pensamientos, nuestras palabras y nuestras obras
son los hilos de la red con que nos envolvemos a nosotros
mismos."
(Swami Wivekananda)

Comprometereime en dar os pasos seguintes:

1. Observarei as decisións que tomo en cada momento. Pola simple observación traereinas á miña conciencia. Así saberei que a mellor maneira de prepararme para calquera momento do futuro é ser plenamente conscente do presente.

2. Siempre que toma unha decisións terei en conta dúas cuestións: ¿cales son as consecuencias da decisión que estou tomando? e ¿farame medrar persoalmente e fará que estea máis satisfeito, e fará que medren as persoas ás que lle afecta tal decisión?.

3. Deixareime guiar siempre pola boa vontade, o meu benestar e o benestar xeral nas miñas decisións.

Principio do mínimo esforzo

"El ser completo conoce sin ir, ve sin mirar y consigue sin hacer."
(Lao Tsé)

Farei o seguinte:

1. Practicarei a aceptación. Aceptarei ás persoas, as situacións, as circunstancias e os sucesos tal e como ocorran. Sei que o momento é tal como debe ser, porque todo o universo é tal como debe ser. Non loitarei contra o momento, xa que non podería loitar contra o universo. A miña aceptación debe ser total e completa. Acepto as cousas como son e non tal como desexo que foran.

2. Aceptando as cousas como son, asumo a responsabilidade da miña situación e das circunstancias que vexo como problemas. Sei que asumir a responsabilidade significa non botar culpas a ninguén nin a nada da miña situación. Sei que todo problema é unha oportunidade camuflada, e esta atención ás oportunidades permíteme tomar este momento e transformalo nun beneficio superior.

3. Non sentirei a necesidade de convencer a ninguén, nin de persuadir aos demais para que acepten o meu punto de vista. Mantereime aberto a todos os puntos de vista e non estarei apegado ríxidamente a ningún deles.

Principio da intención e do desexo

"En el principio existía el deseo, que fue la primera semilla de la mente; los sabios han meditado en sus corazones y han descubierto por su sabiduría la conexión de lo existente con lo no existente."  (Himno de la Creación del Rig Veda)

Darei os pasos seguintes:

1. Deixarei que flúan a intención e o desexo. Tentarei levalos á miña conciencia e desprenderme deles. Confiarei en que, se non se cumplen é siempre por un motivo mellor.

2. Acordareime de que a intención é o desexo alléanme de min mesmo impedindo que poida sentir algo máis grande e satisfactorio.

3. Practicarei o coñecemento do momento presente e disfrutarei a fondo do que me presentan os sentidos e dos meus actos. Negaréime a permitir que os obstáculos consuman e disipen a calidade da miña intención no presente.

Principio do desapego

"En el desapego se encuentra la sabiduría
   de la incertidumbre (...) en la sabiduría
de la incertidumbres se encuentra la libertad
con respecto a nuestro pasado, con respecto
            a lo conocido, que es la cárcel
          del condicionamentiento pasado.

Y en nuestra disposición a adentrarnos
 en lo desconocido, el campo de todas
   las posibilidades, nos sometemos
   a la mente creativa que dirige la
            danza del universo."

" Como dos pájaros dorados posados en un mismo
árbol, amigos íntimos, el ego y el yo habitan el mismo
cuerpo. El primero come los frutos dulces y agrios del
árbol de la vida, mientras el segundo observa con de-
sapego." (El Upanisad Mundaka)

Comprometereime con seguinte:

1. Practicarei o desapego. Permitireime a min mesmo e aos que me rodean a liberdade de ser tal e como somos. Non imporei a miña idea. No imporei solucións aos problemas, creando novos problemas.

2. Engadirei incertidume á miña experiencia. Na miña disposición a aceptar a incertidume, acharei solucións
que xordirán do problema, da confusión, da desorde, do caos. Canto máis incertas parezan as cousas, máis seguro me sentirei, xa que a incertidume é o camiño da liberdade. Acho a miña seguridade a traveso da sabiduría da incertidume.

3. Adentrareime no campo de todas as posibilidades e esperarei a emoción que poida producirse cando me manteño aberto a un número infinito de opcións. Vivirei toda a ledicia, a pena, a maxia e o misterio da vida.

Principio do propósito da vida

"Todos tenemos un propósito en la vida (...)
     un don singular o un talento especial
          que podemos dar a los demás."

Farei o seguinte:

1. Nutrirei con amor a miña psique (alma). Prestareille atención ao meu interior. Levarei conmigo a conciencia do Ser intemporal, eterno, dentro do meu ser temporal.

2. Tomarei conciencia dos meus tgalentos singulares, de todas as cousas que me gustaría facer e penso como poñelas ao servizo da humanidad. Busco a forma de xenerar abundancia na miña vida y na dos demais.

3. Preguntareime como podo servir e como podo axudar.


"Quiero conocer los pensamientos de Dios (...) el resto son detalles." (Albert Einstein)

No hay comentarios:

Publicar un comentario